sponsor

TINGKATKAN KUASA KERETA ANDA DAN JIMATKAN PETROL DENGAN PRODUK TERKINI



MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT "POWER FUEL 2"

Sebuah alat penjimatan minyak petrol untuk kereta anda

Ianya cuma perlu pasang sekali sahaja dan tidak perlu buat apa-apa selamanya

Mampu menjimatkan penggunaan bahan api (minyak petrol) kereta anda sebanyak 20%

Boleh meningkatkan pembakaran walaupun menggunakan minyak yang sedikit

Pembersih enjin & ekzos anda

Mampu menjadikan enjin anda lebih lancar dan lebih berkuasa

Mengurangkan pelepasan karbon

KELEBIHANNYA

Ia bukan sahaja mampu meningkatkan prestasi enjin kereta anda serta menjimatkan wang anda, malah ianya juga mampu memanjangkan tempoh hayat enjin kereta anda melalui pembakaran sempurna dan mantap.

Mesra alam sekitar, anda mampu kurangkan pencemaran udara dalam masa yang sama.

Mengandungi nano super molekul yang menyebabkan molekul bahan api untuk memecahkan ke dalam zarah yang lebih halus. Ini memastikan pembakaran lengkap.

Amat sesuai digunakan oleh kereta-kereta model lama.

Alat ini bersifat sepenuhnya Pasif – ini bermakna, ianya tidak memerlukan sebarang pertambahan prosedur lain atau penyelenggaraan selepas pertama kali pemasangan. Anda pasang sekali dan tinggal sahaja.

Selagi kereta anda boleh digunakan, selagi itulah alat ini mampu berfungsi. Ia memang tahan lama!

Ianya tidak membatalkan Jaminan Kenderaan yang anda terima daripada pihak kilang pembuat kereta anda. Ini kerana, ia tidak melibatkan sebarang pengubahsuaian pada enjin. Ianya hanya secara luaran dan hanya mengubahsuai sifat-sifat molekul dalaman minyak petrol anda.

Ia berfungsi dengan menyerap haba berlebihan dari enjin kereta, lalu memancarkannya kembali sebagai sinar "Far Infra Red". Sinaran ini menembusi melalui hos getah dengan mudah dan menyebabkan molekul bahan api untuk berayun dan terputus hingga terbentuk partikel-partikel yang lebih halus.

Ini membolehkan pembakaran yang lebih lengkap berlaku dalam enjin. Bukan sahaja terdapat peningkatan dalam kecekapan bahan api sehingga 23%, tetapi pengurangan pembebasan bahan-bahan pencemar sebanyak 40% dalam kajian yang dilakukan di Jepun dan Amerika Syarikat.

Fuel Power 2 boleh digunakan pada semua enjin petrol dan diesel serta enjin pembakaran gas, termasuk dapur gas domestik. Enjin diesel mungkin memerlukan dua atau lebih Power Fuel 2 seiring kerana kelikatan berat bahan api diesel.

 >>>>> POWER FUEL 2 <<<<


iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes