sponsor

BERITA BAIK UNTUK KONTRAKTOR BERTARAF BUMIPUTERA / BISNES MUDAH UNTUK MENJANA PENDAPATAN


Kontraktor adalah pihak yang diberi mandat bagi menjalankan sesesuatu kerja berbentuk projek atau pembekalan kepada pihak yang  menawarkan kerja  yang dipanggil pemilik/owner/client.  Mandat ini berbentuk surat tawaran / letter offer atau yang biasa dipanggil L.O saja di kalangan kontraktor. Surat tawaran diberikan kepada kontraktor yang memenangi sesuatu tender/sebutharga.Pemilik/owner selalunya terdiri daripada pihak kerajaan , badan berkanun atau pihak swasta yang mahu mengadakan sesuatu kerja/projek dan memerlukan kepakaran tertentu bagi melaksanakannya. Bagi tujuan ini pemilik akan mengeluarkan tender/sebutharga dan memanggil kontraktor-kontraktor yang berminat untuk mendapatkan tender tersebut.

Untuk mendapat satu-satu projek bukanlah satu perkara mudah kerana terpaksa menghadapi pesaing-pesaing yang begitu ramai.

Disini saya ingin share dan berkongsi peluang bisnes yang ramai mungkin tidak tahu . Dengan menjalankan perniaggan ini boleh kita menjana pendapatan bulanan semudah A , B , C.
Dengan modal dibawah Rm100.00 kita boleh memulakan perniagaan ini secara sambilan sahaja.

SILA LIHAT VIDEO DIBAWAH





Untuk daftar sila klik dibawah
>>>> SILA KLIK SINI<<<<<



Atau masih kabur-kabur dan tidak paham.
Anda boleh mesej atau wassap kepada saya ajdin
013-4850 144 untuk penerangan lebih lanjut

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes