sponsor

TEKNIK MENGGODA WANITA


Inilah buku yang pertama seumpamanya di dunia yang ditulis khas, khusus membongkarkan rahsia memancing Aweks  dengan cara yang amat mudah dan mantap. Anda pasti teruja untuk memilikinya.
Ia akan memfokuskan cara-cara mengayat Aweks di dunia yang nyata ini. Ianya secara ‘live’ & ‘spontan’, yang saya panggil sebagai 'street game'. Macam memancing ikan, kalau anda terlepas hari ini, belum tentu esok anda akan dapat menangkapnya semula. Kalau ada pun,semuanya nasib. Mahukah hidup anda bergantung kepada nasib semata-mata?
Bersedialah kerana buku ini akan mengubah cara hidup anda sepenuhnya, kerana buku ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis, penyelidikan pakar dan kajian secara menyeluruh tentang rahsia pancing Aweks dari seluruh dunia.
Kelebihan buku ini juga, ia telah disesuaikan bagi mengikut gaya ketimuran dan tidak terlalu kebaratan. Ada sedikit tempias kebaratan, namun janganlah disalah ertikan pula
Segala dialog,komunikasi dan percakapan, telah disesuaikan dengan loghat, budaya, situasi dan pemikiran khususnya untuk digunakan pada Aweks-aweks melayu.
Penghasilan buku ini semata-mata untuk membantu anda yang menghadapi masalah yang masih lagi single dan belum mempunyai Aweks. Itu sahaja. Cukup mudah dan straight forward.
Ia merupakan buku yang amat padat kandungannya, dan straight to the point. Tiada siapa yang suka membaca buku panjang berjela-jela, tapi penuh dengan teori yang membosankan.  Sebab otak lelaki, lebih suka kepada sesuatu yang praktikal dan kurang teori, berbanding otak perempuan yang sukakan teori. Sebab itu lelaki lebih berjaya di alam pekerjaan !

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes