sponsor

makanan tambahan untuk suami isteri / puaskan pasangan anda



Buah Tunjuk Langit mempunyai banyak khasiat yang amat berguna untuk kesihatan anda. Namun terus terang saya nyatakan disini bahawa Buah Tunjuk Langit ini tidak memberi kesan kepada anda melainkan ianya diambil secara berterusan. Walau bagaimanapun, oleh kerana rasa Buah Tunjuk Langit ini sangat pahit maka amat sukar untuk anda mengamalkan pengambilan Buah Tunjuk Langit ini setiap hari. Untuk mengatasi masalah ini maka EL VE Global telah mengambil inisiatif untuk menggunakan ekstrak Buah Tunjuk Langit ini dan digandingkan bersama-sama herba terpilih dan kopi serta crimer untuk menjadikan ianya minuman yang enak namun masih mengekalkan khasiat Buah Tunjuk Langit dan herba yang lain.
Terdapat satu lagi masalah, iaitu kebanyakan kopi pracampuran ini mengandungi kalori yang sangat tinggi kesan dari gula didalamnya. Ini menyebabkan masalah lain mungkin timbul dan keberkesanan herba juga menjadi tidak efektif kerana ia bukan menyelesaikan masalah malah menambah penyakit yang sedia ada. Jadi untuk mengatasinya Kopi TERUNA PERKASA menggunakan stevia sebagai pengganti gula dan ianya tidak mendatangkan kesan sampingan malah membolehkan pesakit diabetes atau kencing manis untuk menikmatinya.
Qualiti minuman ini dijamin dengan menghantar sampel minuman ini ke makmal untuk dianalisa. Diharap dengan adanya minuman ini maka anda dapat menikmati minuman yang lazat dan mendapat khasiat dari Buah Tunjuk Langit.
Campuran kopi terpilih dan herba-herba bersama khasiat buah Tunjuk langit, Catuaba, Kambing galak dan Delima. Ia menggunakan 100% stevia sebagai pengganti gula. Produk ini membantu:

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes