sponsor

BISNES KUIH RAYA PADA BULAN PUASA 2015


Potensi Bisnes Kuih Raya
Bisnes Kuih Raya ini memang boleh buat duit. Serius. Ia sangat berkaitan dengan budaya hidup rakyat Malaysia ketika musim raya. Berikut adalah faktor-faktor yang menjadikan pengusaha-pengusaha kuih raya memperolehi pendapatan lumayan

  1/3 daripada tenaga buruh di Malaysia adalah wanita dan mereka ini terikat dengan komitmen kerja dan tiada masa nak buat kuih raya
  Menurut banci pada 1995, 47.1% wanita (lingkungan umur 18-50 tahun) di Malaysia adalah pekerja iaitu sebanyak 2.9 juta orang. Itu pada tahun 1995, bayangkan situasi sekarang. Sudah pasti jumlah tersebut semakin bertambah.
 
Terdapat lebih kurang 5 juta unit rumah di Malaysia dan setiap isi rumah perlu disediakan dengan kuih raya sebelum menjelang Syawal.

  Wanita Melayu terkenal dengan sifat berlumba-lumba, termasuklah berlumba 'siapa lagi banyak jenis kuih raya'.
  Wanita moden yang berkerjaya seringkali dikaitkan dengan tak pandai kurang mahir memasak dan mereka ini ada kuasa beli yang tinggi.
 
Anda pergilah ke mana-mana negara, anda takkan jumpa negara yang begitu banyak sekali kepelbagaian hidangan semasa hari raya seperti di Malaysia.

  Rakyat Malaysia terkenal dengan tabiat berbelanja habis-habisan ketika musim raya.

Adakah anda ingin melepaskan peluang yang datang setahun sekali ini atau anda ingin tunggu sehingga raya tahun hadapan?

Maka, bagi membantu anda sama ada baru nak bermula ataupun ingin kembangkan lagi bisnes anda.. sila klik bawah untuk maklumat lanjut.

>>>KLIK SINI<<<

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes