sponsor

RAHSIA MENJEMPUT REZEKI 2016

Pernahkah anda merasa, kadang-kala begitu sukar untuk anda memperolehi wang? Apabila memperolehi wang, seringkali ia tidak mencukupi.. lebih teruk lagi, setiap bulan, pasti akan ada sahaja hal-hal di luar jangkaan yang berlaku yang menyebabkan anda perlu mengeluarkan wang dari poket anda.

Kereta eksiden, anak sakit, kawan nak pinjam duit, peti ais di rumah rosak, isteri merajuk ajak pergi bercuti, bil air dan elektrik tiba-tiba melambung tinggi, kedai depan rumah buat jualan murah, kena tipu dengan skim pelaburan cepat kaya dan bermacam-macam lagi. Setiap bulan, ada sahaja perkara yang meragut keluar duit anda dari poket.. .. agak sukar untuk membuat sebarang simpanan. Lebih malang... kadang-kala terpaksa berhutang pula dengan rakan-rakan.

Nak kata gaji kecil? Tidak juga!...

Nak kata suka enjoy? Tidak juga!...

Nak kata tidak tahu urus duit? Tidak juga!...

Kadang-kala, ramai yang terlepas pandang. Mereka menyangka, segala rezeki yang mereka perolehi adalah disebabkan usaha titik peluh mereka semata-mata. Sedangkan, segala-galanya adalah pemberian dari Allah. Segala-galanya adalah dibawah kekuasaanNYA. Ia mampu menambah, mengurangkan serta menarik segala rezeki yang diberikan pada bila-bila masa sahaja dengan pelbagai cara.

Anda pasti pernah mendengar berita atau cerita..

Si Bapa yang perlu membayar wang tebusan kerana si anak telah diculik
Banglo mewah yang ranap akibat tanah runtuh
Kereta baru yang terjunam ke dalam lombong
Si muda yang kaya tetapi jatuh miskin di hari tuanya..
dan berbagai-bagai lagi kisah yang menginsafkan..

Apakah Tanda Rezeki Anda Diberkati Atau Tidak?

KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes