sponsor

RAHSIA UNTUK DICINTAI SUAMI (18 SX) / KHAS UNTUK WANITA YANG TELAH BERKAHWIN SAHAJA


Ehem..ehemm..Rahsia dan teknik untuk wanita yang bergelar
isteri untuk disayangi dan dirindui sentiasa oleh suami.

Pembongkaran Ekslusif Rahsia Memuaskan Suami Dengan Teknik Dan Kaedah Sulit Yang Tidak Pernah Difikirkan Oleh Kebanyakan Isteri.

Anda tidak perlu menjadi cantik semata-mata untuk disayangi kerana kepakaran anda di ranjang akan menjadikan anda sentiasa menawan dan hebat di mata suami anda. Anda boleh membawa kembali keghairahan seperti malam pertama walaupun anda berdua sudah 40 tahun berumahtangga.

Perlu diingatkan bahawa apa yang ingin kongsikan ini langsung tiada kaitan dengan ilmu guna-guna, susuk, nasi tangas, ilmu pengasih dan segala macam ilmu-ilmu yang dilarang. Jika anda beranggapan begitu, sila ubah tanggapan tersebut. Laman web ini hanya untuk anda yang ingin mempelajari teknik-teknik sulit untuk menambat hati suami agar suami lebih menyayangi dan 'merindui' anda setiap masa, insyaAllah.

Antara testimoni pelanggan kami

 "Antara bab yang menarik adalah bab seni kamasutra. Jika dulu saya asyik di posisi yang sama sahaja, tetapi kini saya dapat menjadi 'ketua' dan menggantikan tugas suami semasa 'pelayaran'. Saya telah mencuba hampir kesemua posisi kamasutra dan suami saya amat-amat puas dan memuji-muji saya setiap kali selesai 'bersama'." - Fiqah
(31 tahun, Pokok Sena)

Saya membelek-belek ebook ini dari satu bab ke satu bab. Dalam hati berkata, "Betapa banyaknya cara yang tak pernah terlintas di fikiran..." Saya rasa begitu teruja untuk menghabiskan kesemua ebook-ebook tersebut pada hari itu juga.

Mata saya tertarik pada 'Pelan Menambat Nafsu Suami Dalam Masa 18 Jam' yang dilampirkan oleh admin. Idea yang dikongsikan itu benar-benar berkesan. Hasilnya, suami saya menjadi tak keruan apabila menerima whatsapp ringkas dari saya dan suami bagaikan tidak sabar-sabar untuk pulang ke rumah!

Saya amat-amat berterima kasih kepada penulis ebook ini kerana menghasilkan ebook yang banyak membantu saya. Saya dapat lihat kepuasan dan keceriaan yang terpancar dari wajah suami. Syabas saya ucapkan kepada penulis dan penerbit.

Saya berikan ebook ini 5 bintang!!!
- Dilla
(32 tahun, Ampang)

Kebanyakan lelaki menginginkan seorang wanita yang pandai beraksi di ranjang dan berupaya memenuhi keinginan fantasi seksnya. Ini bermakna, bukan suami sahaja yang perlu memainkan peranan dalam melayari bahtera kenikmatan, bahkan si isteri juga perlu aktif dan bukannya menunggu sahaja. Apabila keinginan si suami gagal mencapai matlamat seperti mana yang diharapkan, berkemungkinan besar ianya akan di simpan sahaja tanpa berterus terang terhadap isteri demi menjaga hati.

Bukan salah isteri kerana kurangnya kemahiran melayan nafsu sahwat suami yang tercinta. Ianya hanya disebabkan kurangnya maklumat atau pendedahan tentang cara-cara dan teknik yang dapat memuaskan suami di ranjang. Sifat malu juga menjadi penghalang utama di antara kedua suami dan isteri untuk berbincang soal seks yang akhirnya dibiarkan berlarutan sehingga menjadi bebanan batin yang sukar untuk dijelaskan.

Walaupun suami anda berupaya menerbitkan sperma setiap kali bersama anda, ini bukan bermaksud dia puas 100%. Kepuasan inzal seorang lelaki hanya dapat rasai jika pasangannya mampu memberikan rangsangan yang secukupnya sehingga mencapai kepuasan secara fizikal dan mental. Jika suami kurang terangsang atau pun kurang ghairah dengan hubungan seks tersebut, maka dia hanya memancutkan spermanya sahaja tanpa rasa puas secara batiniah.

Jadi, jika anda mahu puaskan suami anda ketika di ranjang, anda perlulah mempelajari cara-cara dan teknik yang betul supaya suami anda mampu mencapai 100% kenikmatan setiap kali bersama anda. Yang pastinya akan membuatkan anda lebih disayangi dan dirindui oleh suami setiap masa. Anda boleh memukau suami anda dengan aksi-aksi yang tidak dijangka namun amat mengujakannya.

Isteri yang dicintai oleh suami bukan sahaja dapat menjalankan tugasnya sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anaknya, bahkan berupaya menjadi seorang penghibur yang terbaik. Anda mungkin tidak pernah mempelajarinya di kursus perkahwinan yang pernah anda hadiri, namun anda boleh menguasai kemahiran ini asalkan anda mahu untuk belajar. Anda tidak perlu keluar dari rumah pun kerana saya sudah menyediakan satu panduan yang sangat-sangat mudah dan efisyen untuk anda ikuti.

Seringkali para isteri terlupa bahawa suami juga perlu digoda. Jika dahulu suami anda bersusah payah menggoda anda sehingga ke jinjang pelamin, jadi apa salahnya jika sekarang ini anda pula menggodanya. Di sini diperturunkan beberapa tips untuk anda.

>>> TERUSKAN BACA DENGAN KLIK SINI <<<

iklan berbayar 468x 60

 
Copyright 2009 iklan mudah
Design by BloggerThemes